کلبه ی عاشقان.......

عشق پرنده ی شکسته بالیست که دفتر خاطرات را ورق میزند...........

کلبه ی عاشقان.......

عشق پرنده ی شکسته بالیست که دفتر خاطرات را ورق میزند...........

HAPPY VALENTIN DAY

VALENTIN ro be hamegi tabrik migam

HAPPY VALENTIN DAY

روز ولنتاین رو به  تمام دوستان عزیز تبریک میگم

من دل به زیبایی،به خوبی می سپارم،،،دینم این است من مهربانی را ستایش می کنم ،،،ایینم این است من رنجها را با صبوری می پذیرم من زندگی را دوست دارم انسان،باران و چمن را می ستایم انسان،باران و چمن را می سرایم . در این گذرگاه بگذار خود را گم کنم در عشق،در عشق بگذار ازین ره بگذرم با دوست ،با دوست ....

 

کوله بار سفر


کوله بارسفرت رفت و نگاهم را برد

نه تو دیگر هستی نه نگاهی که در آن دلخوشی ام سبز شود

سایه می داند که به دنبال نگاهت همچون ابر سر گردانم

هیچ کس گمشده ام را نشناخت

تابش رایحه ای بی خبر آورد کسی در راه است

چشمی از درد دلم آگاه است

کاش هیچوقت عشقی متولد نمی شد

که روزی احساسی بمیرد.

 

 


  


 


 

 

 

´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

مزه ی شوهر

مزه ی شوهر

دختری کرد سوال از مادر
که چه طعم و مزه دارد شوهر

این سخن تا بشنید از دختر
اندکی کرد تامل مادر

گفت با خود که بدین لعبت مست
گر بگویم مزه اش شیرین است

یا غم شوی روانش کاهد
یا بلافاصله شوهر خواهد

ور بگویم مزه اش تلخ است
تا ابد می کشد از شوهر دست

لاجرم گفت به او ای زیبا
ترش باشد مزه شوهر

دخترک در تب و تاب افتاد
گفت: مادر دهنم آب افتاد