کلبه ی عاشقان.......

عشق پرنده ی شکسته بالیست که دفتر خاطرات را ورق میزند...........

کلبه ی عاشقان.......

عشق پرنده ی شکسته بالیست که دفتر خاطرات را ورق میزند...........

مطالب کوتاه وخواندنی

 


اون روزا که تنها بودی

، گمشده دریا بودی

 ، قایق تو شکسته بود

،تنت نحیف و خسته بود

 ، فانوس دریائیت شدم

 ، عشق اهورایت شدم گذشتم

 از هر هوسی تا تو به مقصد برسی اما بجاش تو بد شدی از من وعشقم رد شدی به من یه پشت پا زدی تهمت ناروا زدی اون روزا که تو جنگلها

، ترسیده بودی بی صدا

، بین درختهای بزرگ

 ، میون گله گله گرگ

 ، گذشتم از جون خودم طعمه دشمنات شدم با تکه پاره های من

 ، روزای تو ساخته شدند اما بجاش تو بد شدی از من و عشقم رد شدی به من یه پشت پا زدی

، تهمت ناروا زدی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
saba شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:54

didam hame bi vafa shodan chizi nazadan nazar dadam ta delet khosh she
kare badi ke nakardam???

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد