کلبه ی عاشقان.......

عشق پرنده ی شکسته بالیست که دفتر خاطرات را ورق میزند...........

کلبه ی عاشقان.......

عشق پرنده ی شکسته بالیست که دفتر خاطرات را ورق میزند...........

خواندنی ها...

 

ساز دهنی ام را بی حضور تو به دهانم میگذارم

 

 و سرخوش از عشقت نوای خاموش قلبم را مینوازم

 

 تا شاید

 

 نسیم صدایم را به تو برساند ....

 

و باز تو را به یاد قلب سوخته ام بیندازد ................

 

گرچه خیلی دیر است  اما هنوز هم چشم به راه جاده ای هستم

 

که از آن به آسمانها پیوستی

 

و هیچ کبوتری خبر از برگشتنت نیاورد .................

 

و باز هم در کنار جاده بی حضور تو می نوازم

 

 

 

تو آخرین بهانه آغاز این ترانه به شعر من شکفتی لطیف و

 

 عاشقانه تو اون سکوت پاییز که فصل حس باغه به وقت

 

 یورش باد خونه گرم زاغه وقتی که پر کشیدن پرنده های این

 

 باغ چکیده قد دریا رو گونه هات اشک داغ تو با ستاره های

 

 شبهای من زمینی وقتی که تنها می شم تو فکر من می شینی

 

 هاهاها در اغازم در آغاز چو پیچک گرد رویای تو پیچیدن نفس های

 تو را در سینه فهمیدن در اوج آشنایی عشق ورزیدن در آغازم

 

 در آغاز رهی تازه که با تو عشق می سازه که بی تو این وجود

 

 خسته من سخت می بازه هو هو هو هو هو هو هاها

 

 

امید وارم سالی پر از شادی و نشاط داشته باشین

 

آرزومند آرزوهایتان (مهدی).